Postanowiłaś się odchudzić? Szukasz diety dla siebie? Boisz się jednak, że zaproponowany przez dietetyka jadłospis będzie dla Ciebie nieodpowiedni?

Oczywiście każdy dietetyk powinien dążyć do tego, by w taki sposób ułożyć dietę, by odpowiadała Twoim indywidualnym potrzebom żywieniowym i była spójna z prowadzonym przez Ciebie stylem życia.

A jednak, jeśli z jakichś względów boisz się zaryzykować inwestowanie w indywidualną konsultację i spersonalizowany jadłospis, teraz możesz przetestować kilka przykładowych przepisów z moich diet. Wówczas zdecydujesz, czy taki sposób odżywiania jest dla Ciebie odpowiedni.

Pamiętaj jednak, że jest to tylko propozycja, która nie uwzględnia:

  • jednostek chorobowych,
  • indywidualnych preferencji,
  • rzeczywistego zapotrzebowanie kalorycznego, zredukowanego
  • o ilość kalorii bezpieczną dla prawidłowego procesu odchudzania.

Przedstawiony przeze mnie jadłospis uwzględnia 16 propozycji w ramach
4 głównych posiłków, a także kilka pomysłów na drobne przekąski. W efekcie zaproponowana przeze mnie dieta może Ci wystarczyć na tydzień, lub nawet dłużej, jeśli należysz do osób, którym powtarzane potrawy się nie nudzą ?.

Wartość energetyczna dziennej diety wynosi ok. 1500 kalorii i jest odpowiednia dla większości odchudzających się osób. A jednak może się okazać, że ta kaloryczność jest dla ciebie zbyt duża, albo zbyt mała- zwłaszcza kiedy cierpisz na otyłość.

Jeśli potrzebujesz pomocy w ustaleniu indywidualnego zapotrzebowania kalorycznego niezbędnego do redukcji wagi, skontaktuj się ze mną.

Tymczasem zapraszam Cię do testowania.